Przyszłość jako narzędzie: jak wprowadzać trendy do planowania strategicznego w organizacjach społecznych
5 grudnia 2024 11:30:00
„Przyszłość jako narzędzie: jak wprowadzać trendy do planowania strategicznego w organizacjach społecznych” to dynamiczna sesja, która wprowadzi uczestników w świat trendwatchingu i futures thinking jako ważnych narzędzi w planowaniu strategicznym. Podczas spotkania uczestnicy zapoznają się z metodykami identyfikacji i analizy trendów oraz dowiedzą się jak je wykorzystywać do budowania długofalowych strategii w organizacjach społecznych. Nie zabraknie także dyskusji - porozmawiamy o praktycznych wskazówkach i narzędziach, o tym jak wykorzystywać pracę z przyszłością w budowaniu strategii w otoczeniu ciągle zmieniających się realiów i o tym, które z trendów warto wykorzystać we własnej organizacji. Celem sesji jest rozwijanie kompetencji przyszłościowego myślenia oraz tworzenie innowacyjnych planów opartych na trendy i możliwe scenariuszy przyszłości.
Prowadzenie
Monika Borycka
Obserwatorka trendów, analityczka innowacji technologicznych i specjalistka futures studies. Założycielka i CEO marki TrendRadar, pod szyldem której przybliża wiedzę o trendwatchingu i przyszłości. Wykładowczyni, opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych Trendwatching & Futures Studies na AGH, współautorka podcastu „Wycinki z przyszłości”. Współpracuje z firmami i organizacjami w zakresie analizy trendów i innowacji, pomagając im zrozumieć przyszłość i dobrze przygotować się na zmiany. Wcześniej związana z mediami digatolowymi (TVN, TVN24, TVP), gdzie zajmowała się m.in. trendwatchingiem oraz analizą i wdrażaniem innowacji.